2008年12月25日 星期四

2008年的平安夜

因為Christmas果幾日我都會同Justin去珠海..


所以襯平安夜約埋我既好朋友,仲有佢既好朋友一齊過....


可惜Justin唔舒服,成晚都唔係太活躍.....



my best friendsssssssss....


原本我以為自己都可以早放..點知都係放6點..有點失望﹗


銅鑼灣真係好多人呀~~


我地去左一間cafe﹗pancake colour...


等位等左個幾鐘.....


不過我覺得間cafe都幾靚~~~



Eugene & Justin


可能大家都唔係好熟....所以好多時間都掛住睇電視~~



我覺得間cafe都幾靚~~~


叫左好多野食....


飯、Pizza、意粉、Ribs、羊扒....


都幾好味~~~


總之就過左一個好開心的平安夜~~


原本放工叫Justin黎接我,可惜佢都係趕唔切,仲因為時間唔係好夾我發脾氣話分開慶祝分開玩~~點知佢同我講the point係佢想同我一齊慶祝﹗


um~~多謝你堅持同我一齊呀~~


沒有留言:

張貼留言