2008年12月28日 星期日

澳門一日遊

最後一日行程喇....

訓到11點先起身之後過澳門喇.....


第一站Wynn....


因為我想睇下呢棵吉祥樹


開始喇.....

首先係個蓋打開....


之後個天幕都打開左....



地底就升一棵樹上黎....


其實好無聊~~



去新埔京放低行李就去議事廳前地..

原本想搭的士,點知司機叫我地自己行過去....


Lunch食左一個豬扒包、一隻萄tar、一隻蛋tar~~


仲第一次入去民政總署



呢棵靚過議事廳前地果棵好多~~



點解要幫魚人碼頭戴聖誕帽....><

好好笑~~



威尼斯人


d景睇到厭喇.....



我最鍾意呢棵聖誕樹呀~~

有好多波波....好多色....



好得意~~~~



6點開始食buffet喇...

不過其實我地2個都仲有d飽~~

有芝士龍蝦 (不過太多芝士﹗)

我最愛的蟹腳~~好似上次好味d~~



Justin最愛生蠔~~


食左好多巴馬火腿.....

其仔熟食都無咩食.....太飽lu~~



my christas gift

響日本果時其實我已經想買...可惜搵唔到﹗

而Justin就記住仲偷偷地買左俾我~~~



佢仲整左一張立體聖誕Card俾我...

對我咁好.....

Love U....


3日假期輕輕鬆鬆就過左喇﹗而我發現Justin同以前唔同左﹗而家佢返到黎會主動sms多謝我陪佢玩..佢玩得好開心﹗仲話錫哂我﹗以前好似係我做開ga wo~~


總之而家既佢對我好好咁就夠喇﹗


同你一齊我真係好開心,好快樂,好幸福,好滿足﹗


3 則留言:


  1. 新年快樂!有時間黎我blog飲杯熱茶食個包 , 睇下野先走呀!多多指教   

     

    回覆刪除
  2. 好幸福呢, 有得去玩, 有又禮物收!!!
    新一年祝你地兩個繼續恩愛呀!!

    回覆刪除
  3. 多謝~~其實簡簡單單2個人痴埋一齊就已經好幸福喇~~

    回覆刪除