2008年12月24日 星期三

最痛苦的一次Facial

Facial已經做到第18次﹗仲有2次就完喇~~~


不過今次亦都係最痛既一次.....


我知道自己轉左雪肢精之後我係好明顯多左油脂粒..


多左生暗粒~~


不過塊面好左,白左d同滑左d.....


但係個額頭好多.....


佢同我講今次難清左好多~~


用好大力都清唔到..


受罪受左足足1個鐘..


仲要今次fu補濕mask~~


(其實我皮膚咁差應該fu消炎啦﹗)


臨走前佢叫我買一個超聲波既Package $450 可以做5次..


之前我整開一次都$180...


講真真係好抵..但我已經決定左唔再買呢間既野﹗


而家仲有2次Facial,咁如果我買左5次,咁仲有3次係咪只係上去整機..


唔會喇~~咩都唔買喇~~


期待自己重穫自由~~


沒有留言:

張貼留言