2008年12月4日 星期四

約會winnie

星期三同岩岩去完台灣玩既winnie出旺角


我地真係好耐無見喇~~


行左陣街,我買左3件衫...唔想著返上年果d...不過又唔係好鍾意新民年果d款,唉~~好悶



之後就去左Langham Place影相~~好開心



我覺得d相都影得幾好~~


好多野閃下閃下...



仲有好多公仔陪我地影~~


close小小睇我個頭...



足足影左4x張相~~哈哈....


Winnie個人好搞笑嫁~~


同佢去街一定笑到飽哂﹗好開心﹗


唔知大家睇得清唔清呢??? Justin就話唔鍾意....



不過都好似唔係好清wo~~~


3 則留言:

  1. ng ah i don agree wif yr bf ah i like yr new hair style

    回覆刪除
  2. ng ah i don agree with ur bf ah i like yr new hair style

    回覆刪除
  3. 哈哈..多謝...真係有好多女朋友支持我個頭wo~~~

    回覆刪除