2008年12月11日 星期四

Book左聖誕Package喇~~

上星期五去問過價錢覺得太貴,已經諗住轉20號去~~


不過Justin話想Christmas去﹗(雖然係貴d,但Christmas去我又唔洗扣錢﹗條數都差唔多)


而我又諗到一個平d既方法wo~~


就係住一晚海泉灣,第2晚就轉酒店~~


雖然係第2間,不過都係5星ga~~


叫做怡景灣酒店,價錢就同之前果間昌安假日差唔多...


行程如下:


25號 12:30 上環上船前往九州港碼頭 (我地book得太遲之前的船都full哂﹗)


14:00 到達轉專車前往海泉灣 (呢程都要 $22 ga..我地Package包埋﹗)


要半個鐘先到即係其實海泉渝都有返咁上下遠...


check in之後當然要去試下佢個溫泉啦﹗


(其他公司Package只包一次進出,但我地果個包左2次﹗第2日都可以去多次)


知道佢附近都唔會有其他野,所以一日三餐,全部時間都會留響海泉灣~~


我地間房係高級海景雙人房...貴過普通房小小,不過會靚d同正d都ok啦﹗


26號 食完早餐就睇下去唔去神秘島玩機動遊戲 or 浸多次溫泉,如果唔玩就行下漁人碼頭,同其他設施~~~可能會睇果個歌舞劇....


傍晚就搭返專車出去碼頭,再由碼頭返去怡景灣酒店~~~


27號 訓醒之後就過Macau,我想睇下聖誕威尼斯人會唔會有咩特別﹗


(原本我想睇埋Zaia,不過又唔知時間,又未訂飛,都係算喇﹗)


返香港之前就食返個自助山既自助餐﹗正~~


諗諗下今年去左3次珠海 + Macau喇﹗


點解Justin會同我講我地未去短trip旅行呢?????


唔記得講成個Package $3200...都可以接受呀~~


住到靚酒店,玩3日,仲要係聖誕﹗


3 則留言:

  1. babe wht is 自助山既自助餐???

    回覆刪除
  2. 新埔京有個好多野食好好味既自助餐,佢個名叫做自助山...哈哈..好似賣廣告咁呀~~~

    回覆刪除
  3. ~~~見詩詩情情詩見~~~

    雪緣小棧創作室創刊詩情畫意集  
     詩詩希望用此一生投筆詩寫中  
     可以寫出一本香港人的新詩集
     希望更可邁進到第10000回應
      十二月十二日星期五 清寒 
      下午一時十分21 o c

     <希望妳喜歡看~詩緣隨夢集>

    請按此處入雪緣網  -- 雪緣小棧  
    ~~ 雪緣與詩詩散文網歡迎妳 ~~
    下午了...心愛的網友!
    誠懇地多謝各位作家投稿
    希望香港人寫出時下香港情
    懇請把文章貼在雪緣網上

    回覆刪除