2008年12月19日 星期五

給Justin的第一件溫暖牌

日期: 2008年12月18日


織左成晚終於都熟手左D喇~~


我仲偷偷地羅左Justin留左響我屋企既衫去度Size~~


不過我覺得一定會鬆...


之後闆頭婆話我織得太手鬆..佢叫我返屋企再練過,練到ok為止先開始...


咁佢地都係為我好﹗


我會努力ga la~~


俾個花大家睇下先~~



一條直一條斜中間仲有一條坑...


我就好滿意喇.....


全部拆左之後再由頭開始~~



呢個係第2次織ga la~~


條邊整齊左,同埋唔再好鬆﹗希望會合格可以正式開始織啦﹗


不過星期六日都好忙,所以仲未俾個功課佢地睇﹗


星期一再開始~~


想重溫返織冷衫過程 請click "草妹最愛"


2 則留言:

  1. 努力努力!!! 睇下妳學識完之後教我呀~~哈哈!!

    回覆刪除
  2. 好呀~~我個fd同我講織開會上癮,小心~~

    回覆刪除