2009年2月16日 星期一

Happy Valentine"s Day


我的情人節禮物~~我的第一粒Diamond~~


情人節我地決定去深圳玩2日.....




中途經過新世紀,hahahaha~~

仲未得閒去睇波兒lor~~(都係唔睇喇~~)



行左一陣之後就返酒店喇~~

我地2個俾人點左,搭左一個鐘車,轉左3次車,第2日先發現原來有直接車。

豬做一次就夠喇~~



終於都買左果套L玩具喇~~

Justin講左成幾個月~~

其實我都覺得好Q~~


4塊面2個身﹗



好得意~



休息左一陣係時候出去食野喇~~


行下附近,點知行左一個鐘,D鋪都有好多close左....

咁唯有食一間川菜~~我餓到肚痛,發脾氣﹗


個上湯娃娃菜好好味﹗

糖醋豬脊、水餃、曼頭、雜菇煮面塊~~
(呢d就麻麻喇~~)



好搞笑佢雙人房一定係2張床,單人房d床大到好似雙人床,但單人房得一個早餐~~

原本諗住加一個早餐既,不過實在太唔吸引,Justin就陪我食小小,之後我地再出去食 晏~~
(要佢睇我食好似唔好意思咁呀~~)



check out之後去左一間叫土土坊的湘菜館﹗

叫左2個送,一個湯~~

我地點菜時問侍應窩窩頭是甚麼,佢就話就是窩窩頭呀~~



呢個手撕鴨好味呀~~


仲有一大煲湯~~

間餐廳有句野好搞笑~"土土的菜,給你土土的愛"~~



終於都返到地鐵沿線喇~~

世界之window~~

Justin話下次同我去wo~~

下次同我去睇真巴黎鐵塔就差唔多~~


Happy Valentine"s Day

日日開心,日日都係Valentine"s Day啦﹗



返香港之前我地仲去左國際金融中心食西堤牛扒同按摩~~

好大個包包~~好味~~


除左個甜品之外樣樣野都好好味~~



so happy~~



趕去按摩之後返香港lu~~

2合為一~~

一切很美只因和你在一起~~
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


2 則留言: