2009年2月26日 星期四

給Justin的第一件溫暖牌

日期: 2月24日終於連個V領都完成左喇~~



感覺好似有d怪~~

不過挑左條邊就無問題ga la~~



去左冷鋪師傅教我點樣將前後2幅織埋一齊~~

原來好簡單ga la~~就係2幅布都各羅一針一齊織~~

不過我都搞左好耐呀~~因為我最唔識就係收針~~



呢個就係博頭位喇~~

出面睇都幾靚幾整齊~~



之後就要開始"挑貼"喇~~

挑貼即係挑返2條夾邊同埋V領果條邊~~

不過呢個係最難ga~~ (at least我自己係咁覺得)

橫既時候一行一針,斜同直就4行織3針~~

呢d咁唔清晰的指示......(其實係因為我條邊織得唔好﹗都分唔到邊度係第幾行~~ )


2 則留言:

  1. 恭喜恭喜!終於完成大project

    回覆刪除
  2. wahahahaha~~未完成ga~~仲有3條邊要整~~~
    不過已經覺得好叻喇~~

    回覆刪除