2009年2月2日 星期一

You are my Champion

去完Macau一落船就趕去比賽喇~~


都應該有一年喇﹗


唔知係聯賽定盃賽....


一星期比賽1-2日, 最後都得到一個名次, 實在可喜可賀......


就算唔係第一, 但你響我心入面都係Champion~~



Yeah~~

Feel到佢好開心



好大個獎杯呀~~



我要扮頒獎~~


錫完波一身汗...個頭可以話不堪入目~~

呢身造型成個伯伯咁呀~~


我知Justin好鍾意踢波, 所以我一直都好支持~~

佢地又參加左第2個比賽喇﹗要加油呀~~


我都唔知自己有幾耐無返屋企喇~~


印象之中應該你年初3去左佢度到而家都無返過屋企訓...


不過都有返去食過飯~~


而家搞到自己好似已經嫁左咁......


次次都係Justin叫我留響佢度﹗我仲記得之前一直都係我叫佢陪...而家就好似變左佢要我陪一樣﹗


(以前我3日見唔到佢就會喊,扭佢陪,而家我地真係成日都見~~~一星期見五日都有呀~~)


不過點都無所謂啦﹗我地係大家都想痴埋一齊就得Lu~~


可能我地就係鍾意同對方一齊好舒服果個感覺~~


沒有留言:

張貼留言