2011年2月6日 星期日

我的生日2011


 

響大陸返左黎之後Justin去左旺角接我,之後一齊食左d野~~

 

哈哈﹗我提議話影貼紙相估唔到佢又ok wo~~

 

好白痴,我想揀d 有紅外線既,點知影完先發現,2個人部電話都無紅外線.....=.=

 



 

哈哈﹗好鍾意上面果2張呀~~~

 

影完就返屋企食蛋糕同休息喇..........

 


 

差唔多12點﹗justin就送左禮物俾我,佢叫我聽日先開,仲話無時間買,叫我唔好失望..........

 

其實禮物都唔係最重要~~

 



 


自家制b cake一件 + candle 一支~~

仲有TALKING CAT 生日歌.....=.=

 

哈哈﹗個cake既味道就怪左小小...........anyway有蛋糕食都開心啦﹗

 


 


正日出街去左銅鑼灣

 


 

 

其實都係行左一陣街,因為好多人,大部分都講國語~~

 


 

幸福 ~~

 



 

原來MANNING盒入面有個朱古力盒,入面有部I TOUCH~~~

仲登記埋、入哂歌、GAMES、相~~~LOVE IT~~

 


去返最熟悉既DIXKEN"S BAR~~

和牛BURGER一樣好味~~

 


你有IPHONE 我有I TOUCH~~唔洗爭﹗

 


 


其實我最鍾意係你咩都幫我整埋~~

仲有個靚女做SCREEN SAVER~~好愛果個靚女....><

 

之後就去左睇戲~~當然係青蜂俠啦﹗

 



 

睇完好好好睇既青蜂俠之後仲有蛋糕~~

估唔到杰倫係咁主角,佢真係好叻呀﹗我覺得套戲好正~~~

 


唔洗講都知個CAKE係好好味啦﹗ ^ ^

多謝你呢3年幾既愛錫...........要KEEP住呀﹗我愛你

1 則留言:

  1. Sammi ララ サミ2011年2月7日 上午11:20

    happy birthday =) 
    [版主回覆02/07/2011 17:07:00]哈哈﹗THZ~~~

    回覆刪除