2011年2月4日 星期五

新年是這樣過的~~

一如往年,今年我都返左大陸過年~~


不過今年婆婆唔舒服,希望佢快D好返啦﹗



可能人大左,發現健康比錢更重要......


年30有得放早,真係好~~


而家有得搭火車返去快左好多﹗由深圳去樟木頭都係4個字,之後轉的士又係4個字左右﹗



返到去食飯、沖涼、睇陣電視就幫手燒爆竹喇~~


哈哈﹗好大卷



由2樓吊落去一樓~~


都仲有一半要放響地下.......



周圍既人都放煙花,周圍都beli bala,好嘈.....=.=


成點幾先有得訓~~


年初一去左拜年...........


其實都係好無聊咁陪下笑,食下野~~


可能我心情唔多好,成日都覺得好悶,又眼訓~~



而家大陸既人真你好有錢,個個都住高樓,自己再有幾橦樓~~


環境都ok嫁~~


細細個時一齊玩既朋友仔都已經有家庭lu~~



放晚就同媽咪響附近行下~~~


去到一個廣場,哈哈﹗好搞笑﹗佢地用2支竹整起塊布響度播緊戲


唔好以為係d好舊既片,係<<新少林寺>>



每一年返去都覺得大陸唔同左好多~~



初二照去婆婆度,今年同左d表妹玩i phone & 打左陣麻雀~~


哈哈﹗其實婆婆果邊好多親戚,係一個大家庭~~



而家更加大,有好多好多小朋友~~~


食埋晚飯我就直接返香港lu.....


因為初3我生日呀﹗同埋好掛住justin呀﹗3日無見喇~~


1 則留言:

  1. Happy birthday! 祝新年進步及笑口常開
    [版主回覆02/07/2011 10:14:00]哈哈﹗多謝﹗我都祝你工作順利、心想事成!!!

    回覆刪除