2011年2月12日 星期六

再會源成興

上星期五去左JUSTIN同事屋企打牌~~


我呢D唔識打牌既就同佢D同事玩鋤大D.........


哈哈﹗好搞笑,輸左果個要同落下個看更拜年~~


原來我輸得最小,點知去到尾段突然俾人炒左鋪﹗


好彩最後都唔係我輸.....



之後星期六去WELLCOME大SHOPPING~~


又買左$4XX野,咁去之前當然ENCORE上次平正既源成興啦﹗


我叫左個榨菜米、JUSTIN叫左個西多士~~


又係好滿意﹗好好味~~~


原本星期日會展有個婚紗展,我地PLAN左去﹗


點知落足一日雨,JUSTIN又唔舒服﹗於是無去到.....><


到底你答應我既事幾時先會做!!!????


沒有留言:

張貼留言