2011年2月13日 星期日

訂左泰國酒店

曼谷大大話話有成千間酒店,真係誇張~~


要搵間岩心水岩價錢真係要用d時間﹗


好彩好多酒店website都可以入不同search criteria,真係慳好多時間~~


因為第一日夜機,我需要一間響機場附近,包來回接送,咁一落機就有人接返酒店,可以好好休息,第2朝一早就可以去玩﹗


咁呢間酒店唔可以太貴,因為都係訓一訓~~


最後我揀左


The Cottage Suvarnabhumi Hotel



酒店每房每晚 $256,包機場24小時接送﹗平靚正 ^ ^


2間房即係$512,我用之前儲果d分,最後2間房俾左$125,即係每人$31﹗講真搭車都要啦﹗如果佢包埋早餐就更加好喇~~哈哈﹗



酒店shuttle睇都ok舒適~~



酒店都有泳池,不過我諗我地應該唔會有時間游lu~~


我平時訂酒店都會compare幾個website﹗不過呢間已經好平........


第2日會去市中心飲飲食食﹗咁當然要搵間方便又夠靚既酒店啦﹗因為同媽咪佢地一齊唔會住太平~~


最後我揀左 The Cottage Suvarnabhumi Hotel



deluxe room 連早餐如果響agoda度訂要成$1200,不過我響萬福個website度睇到$730,即刻成交啦﹗


仲一訂訂左3晚,哈哈﹗我都唔知點解會咁鍾意呢間酒店﹗



連toilet都有view﹗哈哈﹗



雖然佢唔算好近bts站,不過有tuk tuk,咁都方便既~~



哈哈﹗其實我係鍾意佢個泳池,響pool side飲杯﹗應該都可以hea 半日﹗



因為星期一晚住courtyard 要$870,我呢d師奶仔當然唔制啦﹗


同埋justin話想試下住第2間酒店﹗


於是我揀左呢間超方便酒店,響courtyard附近響正bts隔離既




Aetas Hotels & Residence


雖然佢間房同泳池都無courtyard咁正,不過佢位置真係好吸引﹗



agoda訂要7xx,不過萬福只係$650,間酒店係2010年6月先開,一年都未夠應該好新 ^ ^


原本我想去3日2夜沙美島 / 華欣,不過一程車要成3個鐘,同埋我地只係去4.5日5夜﹗


如果去埋即係得返1.5日響bangkok,咁好似太辛苦喇~~


響bangkok按摩下、spa下、行下、拜下佛、遊下船、買下野仲好啦﹗


同埋搭車去咁遠都成6000泰銖~~


留黎買野可以買好多lu~~


希望爸爸媽咪玩得開心啦 ^ ^


沒有留言:

張貼留言