2011年2月6日 星期日

青蜂俠 (The Green Hornet)


身為超級杰倫迷我當然覺得套戲好好好好睇啦 ^ ^


我真係完全無諗過杰倫會咁快拍荷里活片仲要做第一主角﹗


無錯佢係出得多過薜夫洛根﹗


仲可以同金美倫戴雅絲一齊拍,雖然我唔多鍾意佢......


因為佢都幾老下,不過佢都算係荷里活入面數一數二既明星~~



另一個驚喜係,杰倫響戲入面真係做得好好好好好~~


我知道佢唔多識英文,我以為佢得好小對白﹗


點知................


我睇得出佢真係好努力﹗


為你感到自豪 ^ ^



而我知道佢拍呢套戲一定好開心,有佢鍾意既車啦﹗打鬥啦﹗


哈哈﹗響戲入面佢係天才,響戲外佢都係天才~~


做返自己所以好入戲....哈哈﹗﹗



戲入面好多笑位﹗


雖然3D都唔係太突出,我想再睇多次嫁﹗哈哈...........



不過無論點,呢套戲既DVD我一定會買﹗


太棒予﹗杰倫我愛你......PROUD OF YOU~~


沒有留言:

張貼留言