2011年2月20日 星期日

筲箕灣東大街

上星期2/3放工,JUSTIN帶左我去筲箕灣食野,印象之中我黎過呢個站1-2次﹗


因為有個阿姨住呢邊~~


其實我知呢邊都幾多野食,JUSTIN原本話同我食印度野﹗(米之連一星)


不過印度野我麻麻~~


於是試左附近既一間粉面﹗


係米之連推介~~



JUSTIN叫左最出名坑南牛根撈粗~~

 

味道其實真係幾好﹗全部野都好入味~~

 

包括個面﹗

 

哈哈﹗我呢排好愛呢個IPHONE LOMO MODE~~

 

雖然影出黎奇奇怪怪.......不過我好愛呀~~

 


 

我就叫左個四寶河~~

 

第一次食係用牛腩汁做湯~~

 

都幾特別~~

 

都可以再去食﹗

 

之後仲叫多個冰火鮮油多﹗真係好得意﹗好味~~

沒有留言:

張貼留言