2011年2月16日 星期三

第N個情人節

哈哈﹗岩岩講完生日,好快又情人節lu~~


呢排都無咩update blog tim~~


因為有d相係用i touch影,唔識過落電腦............=.=


anyway講返今年個情人節先﹗



早一日,我唔覺意聽到justin講電話,佢訂左個蛋糕~~


佢同酒店既人講上面寫: To Cherry﹗Happy 3th Valentine's Day﹗From Justin


我奇怪:"我地只係一齊左3年咁小咩????"


之後2個傻人響度計計計﹗


原來2011情人節已經係我地一齊過既第4個情人節,好彩打去酒店仲改到......


之後justin話:"哈哈﹗原來我地一齊左咁耐ga喇"


有同事問我點解唔嬲,哈哈﹗可能我都無將呢d日子睇到好大,咪又係同平時一樣~~


不過我係覺得佢有小小傻瓜jei~~


我地一早傾好左放工買小小野就返屋企煮飯仔 ^ ^



澳洲m4 和牛


呢塊差唔多要$200~~


不過真係好有牛味,好味 ^ ^



呢個橙椒係前一日買既,因為睇錯價錢,成惠$21﹗好貴........=.=



返到屋企2個人一齊洗洗洗,煮煮煮...........


我都幾enjoy呢d "婚後生活"嫁


justin整左個海鮮意大利飯﹗呢個都好好味﹗



好食得﹗頭盤smoke salmon﹗不過呢款唔夠smoke味~~



main dish 1: 海鮮意大利飯~~



main dish 2: 煎和牛


不過justin話佢唔捨得煎做心形﹗哈哈


阿姐教話每邊煎3秒就反一反,煎4分鐘就ok~~


塊扒我煎既,不過我發現好難3秒就反一反﹗太密做唔到﹗


好彩出黎效果都ok~~



哈哈﹗justin仲搵左個靚靚杯倒左杯橙汁~~


yeah~~



半生熟,連我都想讚下自己整得唔錯~~



唔知點解張相怪怪地,不過我第一次覺得自己同justin有小小似..=.=



甜品時間﹗2磅黑森林蛋糕一個﹗


不過打開果時已經撞到散散地,可能係搭車果陣唔小心撞左一下.......


但好味就得喇~~


justin真係好愛呢個蛋糕,3日就已經成個 KO 左,不得不寫個服字俾佢......



HAPPY VALENTINE'S DAY~~


I LOVE YOU~~


沒有留言:

張貼留言