2013年10月2日 星期三

Mandy 生日K


Mandy 生日,DF 幫佢搞左個 生日K~~

其實就係佢地班人想唱K,成晚羅住支Mic 唔放....XD

好搞笑,咩歌都唱一餐,其實同佢地唱真係好正,想唱一定有人同你合唱,唔想唱實有人唱,唔識唱都夾硬必D歌詞落首歌度............

我以為90後,一定係唱D 唔識既新人,點知都係楊千嬅、JOEY~~~

其實今次係第2次黎Red Mr,不過今次經驗唔係幾好,我地8點幾到,佢話唱到11點半,我地諗之後應該都無人,應該都可以鍾意唱到幾點都得,點知到11點個Staff 就入黎問我地蛋糕食未.........

搞到飲左酒既DF 好嬲,到12點幾真係無得唱落去,佢地就投訴....@@

DF 加左錢唱落去,不過我地覺得唔抵,最後唱到1點走

下次應該唔會再黎喇﹗


成晚亮點係佢地班人唱流星雨,其實MC 唔識唱,不過又要扮朱孝天,真係笑死............

同呢班人一齊真係好簡單,好開心﹗

沒有留言:

張貼留言