2013年10月10日 星期四

更換鋁窗進行中


無見一星期,今次上去見到全屋都已經搭左棚~~

新鋁窗裝左上去,哈,裝完我先知用左白色........

呢對你廳,一個位For 冷氣,其實右邊個大窗整錯左~~

我地係右邊整3格,左邊整2格,不 過師傅就咁變左大窗,不過我地商量之後覺得都唔係太大問題,所以唔叫佢再整過,如果整過都係2000左右﹗


不過唔講唔知D 樓真係偷工減料得好勁,墻入面係木板唔係水泥~~

好誇張~~

唔知師傅會唔會幫我地執返!!??

廳另一邊既細窗,裝左上去感覺唔四正,D LA 好闊~~ 


 由廳望出去天井,望到廁所同細房個冷氣窗


廚房個窗,上面有D 特別應該係要就返個抽油煙喉~~


我地間房個窗台位,下面整左條cho 俾電線過~~



主人房個冷氣位

其實我最唔鍾意呢個位,不過老公唔想裝分體機,無法~~


細房入面個窗~


最後係廁所,正常野~~

當每一次去到都有唔同野,我就知道老公為左呢個家付出左好多,而我.......

要繼續努力~~

2 則留言: