2013年10月21日 星期一

靚太Hightea


努力左一個月,終於開始我的2星期大假,印象中返左工咁耐都係第一次放咁長,真係好期待﹗

當中8日會去大阪,其他時間都會約下朋友,睇下裝修,返下大陸幫媽咪手,所以都唔係好Hea~~

假期第一日就同Iwin 去左Renaissance Hightea﹗

其實都係無意中揀左呢間,因為我當日要去旺角買磚 & 灣仔睇廚櫃圖,於是就諗住去呢2個地方是但一間酒店High~~

點知旺角果間酒店好多人話難食......@@

於是就揀左灣仔呢間,價錢都幾平呀﹗

2個人Hea下,傾下計真係好岩~~


講下有咩野食啦,最底有炸豬扒仔包、煙三文魚治 & 芝士腸治,開頭我地傾左一陣先食都仲暖~~

都感覺幾唔錯~~


中間開始已經你甜點,朱古力、萍果芋酥,紅莓Pie~~

味道都幾好,特別係圓形件朱古力,幾香,不過就甜左小小﹗


食到最頂,真係感覺太甜,我頂唔住......XD

個Chocolate Moss 都幾好味呀﹗


成個環境都好舒服,唔多人,好好坐~~

而我仲好欣賞佢當日2杯Mocktail,好飲呀﹗


我地由南講到北、由屋企講到返工,裝修、煮飯,咩都講一餐﹗

好朋友既感覺就係咁,同埋真係Feel 到我同佢都好同步,有D 感覺大家都好清楚﹗

我地不約而同覺得而家好似無咩追求,生活得已經好好......XD

我真係好開心有呢個朋友﹗

沒有留言:

張貼留言