2013年10月7日 星期一

因病得福

呢排可能工作壓力太大,成日都訓得唔好,食完野個胃又好似頂住頂住....

終於都在開大會前一日爆發,嘔左鍋金...........@@

由細到大我最驚就係嘔,因為如果唔睇醫生止嘔就好難好﹗

好彩咁岩J 之前睇過醫生有D 止嘔藥,食完,訓左一晚好左好多~~

意料之後的是,老爺 & 奶奶都好關心我﹗

老爺特別打俾我,問我好返D 未!!?? 要叫工人姐姐整粥俾我~~

奶奶就擔心我無野食,要叮返D 粥俾我食.........

D 粥雖然係我煲俾岩岩病好既老公既~~

係我襯住觀完禮未到晚宴果幾個鐘,返屋企煲左粥、湯 & 菜,俾果個上呼吸道感染既病人﹗

點知之後自己要食返....@@

食完就嘔~~

不過感覺真係好一家人呀﹗

我真係好幸運,有個錫自己既老公,連佢屋企人都好錫我~~

老公去飲,聽到我話嘔就即刻趕返黎睇我.......


我其實仲有咩要求!!??

佢仲幫我做左樣令佢好尷尬既事,甜在心.... 

希望完左黎緊呢幾個會,可以好好地抖返2個星期啦﹗

加油﹗Fighting~~~

沒有留言:

張貼留言