2013年10月3日 星期四

浴室


其實我對於室內設計無咩概念,之前屋企裝修我盡量都係揀白色,簡單為主﹗

今次因為人多意見多,我盡量都唔想太多意見~~

老公就揀左上面既磚做浴室,Um..........

講真我唔係太喜歡,因為太多色,我地廁所好細,我驚好亂﹗

不過老公鍾意就得喇~~


廁所櫃如無意外應該用呢個木,台面就用玫瑰米黃,其實係咪太多色!!??


龍頭方面如無意外都應該揀上面果款,個電度做得好似唔錯,成Set $3200左右,包左廁所龍頭,花沙(上下2件) & 廚房龍頭,呢D  用好多年,應該抵返~~

真係唔睇唔知原來呢D 潔具可以咁多唔同款,價錢相差咁遠...........



馬桶我都想揀好小小,TOTO 係心水之一,呢D 壞左要換好麻煩,唔好慳果一千幾百﹗

呢個款都唔錯~~


我地個廁所櫃好窄,所以揀個岩用美觀Sink 都好難,以上係老公心水﹗

雖然我地見到個American Standard 又平又靚,不過太大應該都唔岩~~


定係再圓D 好呢!!??

仲要買個浴缸,ROCA 最平$4200,加埋D 磚,就咁個廁所都用成3萬,人工2萬5,天花 $3750~~

wow~~都成6萬,仲要未計鋪水喉、熱水爐..........OMG~~

裝修真係好貴,我地個戶口又唔知會跌到一個咩數字喇............

沒有留言:

張貼留言