2011年4月1日 星期五

單身男女 (Don't Go Breaking My Heart)

同事話想睇<<我和妻子的1778個故事>>,唔知點解上左一個星期港島只係有3個地方有,仲要好小場次~~


於是轉左睇單身男女.......


買左飛先知原來尋日第1日上畫~~


故事好簡單,2個男仔追1個女仔



古天樂,有錢,有面,又有型,好多女人痴埋去,定力唔夠成日都做錯事.....


可惜子欣一早就鍾意左佢..........



吳彥祖都有錢、有面、都好靚仔、都好有型、火星男對自己一條心


可惜子欣好似鍾意古天樂多d~~



你係子欣你會點揀!!??


同事一出黎就問我﹗我答佢一定係揀火星男~~


雖然可以同自己鍾意既人一齊好幸福,但如果佢成日做錯事,咁即係代表佢唔夠愛自己~~


當然同鍾意自己多d,好錫好錫自己既人一齊既幸福又係第2種﹗其實好難比較.....



感情世界從來都係好複雜,無得去計算到底邊個愛邊個多d﹗


邊個付出多d~~


同埋就算可以忍受古天樂成日做錯事,但佢既幼稚行為真係唔掂~~



吳彥祖就唔同呢,從來都無傷害大家之間既感情﹗


佢帶女主角去蘇州果一段、同求婚果一段,我真係有小小起雞皮~~



表達愛既果種心思﹗哈哈..........


雖然我都知世界上應該都唔會有呢個咁好既火星男,不過每一個人我諗都會希望另一半對自己如珠好寶~~



套戲中間都幾多笑位~~


我地2個都覺得個女主角唔太靚~~


希望我身邊果個都係火星男啦 ^ ^


其實佢都幾錫我呀,響戲院出面等左我9個字﹗


1 則留言:

  1. 好睇呀
    [版主回覆04/06/2011 12:37:00]點解個個男仔都話好睇GEI!!???

    回覆刪除