2011年4月11日 星期一

愛.別讓我走 (Never Let Me Go)

星期六原本去深圳,不過我唔舒服,於是只係睇左套戲行左陣街同食左餐飯~~


原本想揀愛美麗的謊言,不過因為時間問題於是轉左 <<愛.別讓我走>>


我以為只係一套簡單既愛情戲.......


點知.........



3個人一齊成長,2個女仔鍾意同一個男仔~~


原以為那裡是孤兒院,但原來............



TOMMY明明就係鍾意CATHY......


但我唔明點解佢會同左另一個女仔一齊!!???



其實呢套唔可以叫做愛情片.....



我諗佢係想探討人生既意義﹗但可惜唔深入﹗難有共鳴~~


就算你既命運早已注定,但我相信只要努力一定可以改變


我信我命由我,不由天﹗


Is any different between us??


沒有留言:

張貼留言