2011年4月11日 星期一

留響吉隆坡多一日的原因

原本係想多D時間響峇里,5月29號即轉機過去,玩到6月3先返吉隆坡,玩一日,4號返香港


(機票仲未有平,所以仲未BOOK,反而連沙巴都有平,又係500都唔洗,不過香港有直飛去呢個地方,而家轉機去好似好玩野咁﹗可能最後去浮羅交怡都未定...哈哈)


但係俾我搵到個留響吉隆坡多一日的原因﹗


就係呢間酒店 - 黃金棕櫚樹度假村


 


上年8月響AABB個Blog度睇到呢間新酒店(2010年5月開業)


果時見到已經好想去住,不過我訂機票果時唔醒起,後來做下Research又俾我見返佢~~



當年一晚只係$1300,我以為會貴左好多,At least 一倍~~


點知原來一晚都係$1600﹗抵住...


呢種係最平既Travellers Palm Villa


都已經好ok~~



另一個角度~~



連toilet 都有seaview...死未~~



但我諗最平果d房,應該唔係自己一間屋﹗



而應該係呢d,justin話想住樓下,不過我知道,就算住樓下都無得跳落水,因為d水好淺~~



呢度應該係餐廳,不過黎得呢d地方都預左附近無野食,野食一定貴同埋未必好多款~~


我地會響呢度住一晚,先響機場食左lunch先,晚餐睇下食唔食buffet / 自己整野食,早餐包左,午餐會返返出市區﹗所以我諗應該都唔會有太大問題 ^ ^



night view﹗都真係幾好,我真係好希望可以見到gayana果個滿天星空呀﹗



呢個係Premier Travellers Palm Villa,貴小小不過張床好似大d~~



響露台睇日落!!???


房ok,view ok,野食應該問題不太﹗咁響呢度有咩玩呢..........



就咁睇到呢個POOL,我知道我已經無左半日.......


真係好鍾意INFINITY POOL.............><


客人可以任意享用度假村內各式各樣的活動,包括獨木舟、風帆、陸上風帆、水上健身操、沙灘足球、沙灘排球、放風箏、高爾夫球、瑜伽等等


好RELAX 呀﹗


之後響市中心租間4-5星既酒店,最緊要位置方便 ^ ^


咁到底去唔去BALI好呢!!???得返4日,好似好小咁呀.......><


2 則留言:

  1. 好開心見到你呢個BLOG~~~
    我準備8月去吉隆坡~~都有興趣入住呢間度假屋~~
    請問你BOOK左呢間 Travellers Palm Villa未?
    如果BOOK左,你係邊度BOOK&價錢幾多?
    我仲想知Travellers Palm Villa,會唔會有私人泳池架?
    麻煩你啦^^
    [版主回覆05/25/2011 14:18:00]我響萬福BOOK既,$1640一晚﹗
    佢應該間間房都無私人泳池,只係得果個INFINITY POOL~~

    回覆刪除
  2. 你地book~ Premier Travellers Palm Villa ?
    其實同Travellers Palm Villa有咩唔同架?除左張床大d之外!
    你知唔知邊只villa先可以睇到星星?
    [版主回覆05/26/2011 14:45:00]係呀﹗其實我都唔知有咩分別﹗不過貴幾十蚊﹗一個人都係貴好小~~~
    間間房都有露台,應該都睇到星星﹗不過我都未去所以唔肯定﹗哈~~

    回覆刪除