2011年4月17日 星期日

J & C 4週年誌慶 - 遊迪迪尼


C 第5次遊香港迪迪尼 J 第2次遊香港迪迪尼 3眼仔第2次遊香港迪迪尼

 


 

原本想一開門就入去﹗不過當然無咁早啦﹗最後11:30到達﹗

 

迪迪尼5週年~~

 


 

是日天氣好好﹗又唔算超曬﹗又無雨 ^ ^

 



 

第一站扭波波﹗要玩猜贏呢個扭波波人都唔易嫁~~

 

不過贏唔到大呢個﹗贏左個細既﹗

 



 

登登..............3眼仔﹗好得意﹗

 


 

其實都係同下公仔影相~~

 



 

次次都影POOH~~

 



 

又睇3D﹗講真呢個我百看不厭~~

 



 

去上次無去既泰山樹屋~~

 



 

張張相我都好鍾意呀....><

 



 

又周圍行下﹗

 




 

一早羅左FAST PASS玩WINNIE THE POOH~~

 

哈哈﹗我地講緊咩呢!!!???

 



 

LUNCH TIME~~

 


 

TAKE A CLOSER LOOK~~

 



 

又扭波波﹗

 

又係贏唔到大既﹗鈿既係~~~

 



 

安慰獎係巴斯光年..............搶搶

 


 

PARADE~~

不過太多人根本上睇唔到~~

 

好似好多新車﹗下次要D早排~~

 



 

又玩巴斯~~

 



 

肉緊得你呀............

 


 

睇埋上次無睇既GOLDEN MICKY~~


 

SPACE MOUNTAIN

 


 

夜遊船河﹗同日頭都幾唔同﹗

 


 

最後睇埋亮燈同埋煙花就去深井食燒鵝~~

 

是日其實仲有2個朋友一齊﹗

 



 

好快我地再黎玩﹗

1 則留言:

  1. 你邊一日入廸士尼呀??我16號果日入去勁勁熱呀!仲超級多人,玩親都排一個鐘頭隊囉>.<
    [版主回覆04/25/2011 15:26:00]我都係16號WO~~果日真係幾多人,我樣樣都玩過,都無特別去排,係食野、睇劇場都爆就FEEL到勁多人......唔知咩日子呢!!!???不過果日都撞到4-5個以前既同學~~

    回覆刪除