2011年4月14日 星期四

再訂馬航來回吉隆坡 - 浮羅交怡

一直都決定唔到應該由吉隆坡轉機去邊個城市~~


其一因為我覺得AIR ASIA去峇里好貴、去浮羅交怡、丁加奴又唔係平得咁吸引﹗


(而家應該住2晚金棕櫚,更加唔夠時間去峇里﹗)


不過KEEP住CHECK左幾日之後,見想揀果D日子時間越黎越貴~~


都擔擔地心嫁﹗


我見到去星加波有平,不過Justin話佢打死都唔去~~


最後鎖定浮羅交怡 (LGK)﹗


5月29到KUL 6月4返HKG﹗有7日時間邊幾日去浮羅交怡好呢!!!???


其實最好就係5月29即日轉機過去,或者6月4即日轉埋機返香港


可以慳返一次出入機場﹗


但經過考慮之後,我決定5月29-5月31會住2晚金棕櫚﹗


31號3點飛浮羅交怡,6月3號12點機由浮羅交怡返吉隆坡


6月4先返香港


睇落好似好複雜,但係我係經過好多重考慮先咁決定


想當年由斗湖返沙巴,AIR ASIA班機DALAY左2個幾鐘,佢中間無講話咩原因,只係響度等,話完一次登機,可能又做唔到﹗又要等....=.=


但如果我即日轉機,中間果個等候時間通常都係2-3個鐘﹗


又要羅返行李,又要過關,又可能DELAY,你都唔好話唔驚


當6月4由LGK(3:30) --> KUL (4:25) 再由KUL (6:45) -->HKG


中間轉機時間2個鐘﹗萬一有咩DELAY真係返唔到香港,6:45 果班係每日最LAST一班馬航返香港﹗


我問過馬航,如果LGK 果程係佢地問題搞到上唔到香港班機佢地包唔包!!??


點知佢話因為我係2個BOOKING 所以唔包﹗


(因為一個BOOKING咁做, 一個人要成3500,而家我咁BOOK一個人只係2700)


咩道理,我4程都係搭你公司,你公司搞到我上唔到飛機但係唔包!!!???


可能係我自己太緊張,不過我唔想擔住心去﹗世事既野真係話唔埋﹗我想好好RELAX~~


我都問埋保險如果其中一程DELAY搞到搭渡到第2程會點﹗包唔包﹗不過未知住~~


同埋我咁分開BOOK另一個原因係,金棕櫚其實響吉隆坡機場南面,吉隆坡市中心響機場北面﹗


其實佢地天南地北,唔順路﹗咁我不如玩完一個地方再去另一邊~~


CHECK過AIR ASIA 平過馬航大概200一個人,點解揀馬航!!???


一切都因為時間,想晏晝CHECK OUT就過去LGK,之後響LGK CHECK OUT就返KUL


希望一切都順利啦﹗


其實今次我覺得機票都幾貴,好彩金棕櫚比我地想像中平,大概1600一晚﹗


LGK 酒店都有好多都幾靚﹗好似下面呢間就係自己一個島﹗



好正﹗


而家聯絡左當地AGENT,睇下酒店同TOUR 可以點玩........


期待期待﹗總算放下心頭大石﹗


係時候BOOK酒店.....哈哈


沒有留言:

張貼留言