2011年4月3日 星期日

買買買買食食食食......

上星期六原本話去深圳,點知2隻豬訓晏左~~


之後我就提議JUSTIN陪我去荔枝角行下街食下野﹗


呢排買野既意欲有小小返左黎﹗睇中左COLLECT POINT個袋+裙+衫


加埋大概1100-1200,可以JOIN埋個MEMBERSHIP


不過仲未行動~~



果日我地差唔多2點到左深水埗﹗搵左一間OPENRICE好多人話好味既茶餐廳~~


豬手面只係 $15,公司3文治就貴小小 $22



入面好多料,熱辣辣.....正


不過都係新美姿果件公司治最正~~



呢碗就係$15既豬手面


估唔到好入味,又LUM~~


轉戰荔枝角,JUSTIN好有心機咁同我行,睇中左2對鞋,買左其中一對﹗仲有1件衫


對鞋係水鞋,係我想買左3年既款,$350,要訂,2星期之後羅~~


最衰呢度無男仔,唔係我地可以行耐D~~



之後轉左去旺角,響民華食左個TEA


鵪鶉蛋燒賣,估唔到味道都幾好 ^ ^



好入味鳳爪



超厚西多士



行左一陣太子,去左APPLEGREEN 晚餐


好奇怪佢地勁多吉台


但又唔俾人入,我地7:30入去,佢要我地8:30交台﹗


呢D咁既MANAGEMENT真係好差~~


一坐低就叫野食,明太子意粉、拿破崙茄汁+肉丸、WASHABI薄脆、FULL PORTION 沙律



野食唔洗5分鐘就到,我地話如果只係食一個鐘佢D野食仲要殊耐先黎,真係會打人~~


個明太子意粉都OK,係咸左小小,同埋D意粉好硬~~



個拿破崙茄汁+肉丸就麻麻,無咩味,D肉丸仲好硬~~


意粉都係硬....=.=


個薄脆味道唔錯,呢D香口野好難唔好食~~~



沙律就普通﹗咩都無﹗早知真係加D雞啦﹗=.=


JUSTIN仲叫多左個芝士通粉﹗


個汁都幾濃,不過D通粉都係.....未熟哂,唔係生﹗哈哈.........


SO FAR呢餐都強差人意﹗


不過我下次都會去試下佢其他野,睇下會唔會好食D~~


沒有留言:

張貼留言