2011年4月12日 星期二

Niji


睇完戲就去左尖咀諗住買下野﹗


上次響COLLECT POINT睇中既野都未買~~


點知我想買果D無哂貨,點知JUSTIN會睇中件褸~~


到最後都JOIN左個VIP,但果一千蚊係佢用既...><


激死人喇.........



算食餐好既~~


揀左想食好耐既NIJI蛋包飯﹗


火腿沙律﹗我同JUSTIN都覺得唔錯﹗因為我地成日都食PARAMA HAM,平時一包4-5塊已經 $50-$70


呢個有3塊,抵﹗



沙律七汁﹗梅子、醋、芝麻、芥末、千島、面鼓、油.....估唔到我記得哂﹗哈哈....


但味道都唔係好突出,最好味係第一隻梅子~~


好彩都新鮮



除左火腿同菜仲有一個包包同埋一隻蛋~~


其實隻蛋好得意﹗但唔夠香~~



環境都幾好 ^ ^



湯揀左蘑姑,勁濃,好飲,不過飲完已經半飽~~


估唔到個包包都幾好味



一人一杯DRINK~~


藍梅SPARKLING~~


佢話教我點揸杯..........=.=



我揀左士多碑利MILK SHAKE~~


好香好好飲



因為唔知會咁飽,一早叫左2個飯....


溶岩包飯~~



入面有小小雞肉~~



我就揀左芥末汁牛肉蛋包飯~~


個樣都好靚,好唔好食!!???


因為我係一個超愛蛋包飯既人,所以唔洗講啦﹗


如果COMPARE 2個飯,我果個蛋香D,下次要試下其他味先 ^ ^



其實每個食左一半已經好飽~~


最後2個都食滯左.......=.=


哈哈﹗下次都係唔好叫咁多野



買到野既JUSTIN一定好開心啦.........


我又想買呀﹗


沒有留言:

張貼留言