2011年4月2日 星期六

Mou Mou Club + Pray for Japan

Happy Friday 知道維園有活動支持日本.........


於是放工快快手去食晚餐,揀左MOU MOU CLUB~~



好搞笑去到世貿中心樓下,有Swatch event~~


我地同一班"斑馬"影相,so funny.......


上次食晏同過同事食,夜晚就第一次﹗


午餐可以叫SET: 一碟肉+任食菜、姑同丸~~


夜晚就係任食放題



一入門口已經講到明只可以食個半鐘﹗我地揀左$138 牛+豬任食~~


先每樣野羅小小試下先﹗



justin話樣樣都ok,仲好味過牛陣~~


估唔到d丸都幾彈牙,金姑唔知點解都好味過平時果d~~



呢碟肉我地encore左3次﹗好味 ^ ^



湯底我地揀左昆布同埋豆乳,其實味道都差唔多﹗哈哈.......


其實打邊爐個半鐘都幾急,不過都可以食到好飽~~


佢1:15分之後就叫我地埋單﹗我地1:30先食雪糕,坐多8-10分鐘左右,就有人同我地講"你地真係夠鐘喇,真係要交台........=.="


其實門口真係好多人等緊﹗哈哈﹗算啦........


因為Justin考試合格所以今餐我獎勵佢,我加左人工要再請佢食餐勁先~~



之後就轉去維園﹗


我同justin都捐哂銀包入面d錢﹗之後第2朝去食野先醒起無錢﹗真係傻豬~~


希望日本人好好振作,日本快d回復以前既樣子啦﹗



真係好多人,好鍾意大家無分種族,無分國界.......


如果唔係到有事時,大家都可以咁團結就好喇~~


香港人真係好有心~~


再次重溫果d畫面,真係難免難過..............



希望世界和平,人人平等,生活得開開心心﹗


沒有留言:

張貼留言