2011年8月26日 星期五

蓮香樓

第一次用新介面打BLOG,唔係好習慣,點解無左整相果個FUNCTION,搞到我UPLOAD左勁多張一樣既相,唔識去邊度DELETE返佢WO~~

又唔知點解個PROFILE PIC UPLOAD 極都無.................. 

算啦﹗唯有同自己講慢慢就會習慣~~

呢個星期都忙忙地,不停打電話,因為9月1個AGM,而家仲未夠人數,都驚驚地~~

希望一切順利啦﹗

爸爸又唔知咩事,成日講埋D奇奇怪怪既說話,又勁惡鬧媽咪,問親佢咩事都話無野,唉﹗都唔知可以點做.......

於是我尋日寫左封情信俾爸爸!話俾佢知我有幾愛佢!希望佢會感受到啦!我只希望佢可以永遠健康快樂!真嫁!我真係好愛我爸爸!

無野重要得過屋企人,我諗響呢件事度,得宇珊會明白我............

多謝你支持我﹗

希望9月會係一個順利又開心既月份~~



星期四放工,J 同我去左中環,因為想報東怡果個勁平東京PACKAGE

哈哈﹗不過我覺得佢地手法有D問題 (後話)

最後報唔成,我地去左蓮香樓食飯~~~

佢D杯杯碟碟都好得意﹗



J 叫左個翅,佢話今日要魚軾撈飯﹗

呢個味道都OK,都幾多翅~~



唔知點解J 呢排好鍾意食京都骨,佢以為"招牌醬骨" 係差唔多既野~~

點知................



成件都係肥肉.........

得底下好小係瘦肉,我夾起小小,見住佢滴油,個心真係寒左一寒~~~

呢件野無論幾好味都唔會再食~~~

更何況佢入面唔入味~~~



見隔離台D蝦都幾大隻,我地又叫,真係幾大隻,呢碟好似 $75,但味道真係好好﹗

下次都會再食﹗



呢碟蝦乾蒸勝瓜,味道都麻麻~~~

下次我地自己試下整先~~~



睇下真係好大隻~~~





最後果碟肥肉俾我搞成咁,成碟應該都係無食過...........=.=



佢有糖水送,都幾好味﹗會再去食~~~




唔知你識唔識睇以上菜式幾錢呢??



最後整多件馬拉糕﹗都幾好味呀﹗

下次試下黎飲茶先~~~



佢個門面都好古色古香~~~

沒有留言:

張貼留言