2011年8月22日 星期一

又係SHOPPING~~

星期六日唔知有咩做好,J 就話陪我去荃灣SHOP下


尋晚SHOP完今日又SHOP~~


女人無話唔得﹗



不過起身出門口去到都已經差唔多3點﹗仲未食早餐呀~~


J 揀左韓食家,晏晝飯食韓燒應該都係第一次......


我地叫左個2人BBQ,加多碟魚仔﹗


都幾多野食,前菜X 3,湯、肉同飯.....


隔離果2台都係韓國人.....


魚仔雖然唔係我地最愛果隻,不過都好味,燒牛肉真係好好味....



諗住新都會同出面一樣,於是只係行葵涌廣場,不過真係得個行字,食野時間仲多......


我無咩睇岩﹗最後只係買左條短褲﹗


反面食左D小食,魷魚、pancake、happy lemon.....


仲買左d鹹濕野返屋企食....好抵~~


之後都行左一陣新都城,估唔到d野都幾岩睇﹗


我買左條好鍾意既豹紋短褲、連身白紗裙同埋一件藍色返工衫~~


減到4折~~


其實原本想7點就走,因為J 想返屋企睇英超~~



阿仙奴對liverpool


不過趕唔到,好彩響車站附近有間火鍋店有得睇﹗


因為唔係好肚餓,我地叫小菜~~



西蘭花帶子珊瑚pong~~


我好鍾意食珊瑚pong,呢個整得幾好味﹗唔錯~~~



黃金蝦﹗個樣好得人驚~~


d蝦唔新鮮~~~



黃金即係鹹蛋王,不過佢呢個整法,好油﹗


差.....



煎帶子,帶子勁細隻.....=.=


呢碟野 $88,無下次﹗


好彩有波睇﹗幾錢都唔係重點﹗


多謝你陪我行左一日,睇足一日女人野,陪你睇波補返數~~


其實我唔應該再買野,因為如果我請到假,下個月我會同J去日本﹗


不過YEN咁貴,應該會好唔捨得勁洗﹗


沒有留言:

張貼留言