2011年8月14日 星期日

生日CARD~~

Justin張生日Card 我真係好鍾意﹗我決定分享下......



張Card買返黎係咁既,成個面都密哂點點.....


我揀左紫色,因為姣佬鍾意紫色


仲有金、藍、粉紅~~



圖案都有幾多款.....


蛋糕同禮物我都幾鍾意﹗



有好多唔同既字可以整,如果係夠創意,呢張將會係獨一無二~~



嘴唇  


當然唔小得果對男女啦﹗



雖然佢有個圖已經好易跟,佢入面仲有張紙可以俾你自己創作~~


整左男仔果邊喇﹗個J字我自己就好滿意~~



整左好多粒粒粒落黎,我仲用佢地響入面貼左個心,雖然好花時間.......


但對於我呢D勞作麻麻既同學真係好洗好用﹗



好愛呢個制成品﹗


C


沒有留言:

張貼留言