2011年8月20日 星期六

Happy Friday

星期五放工真係好開心,因為之後可以有2日假期~~


Justin 大約7:00 到左cwb搵埋我﹗見collect point VIP sale第一日於是上左sogo樓上行一陣,無野睇岩~~


行到roxy,又見到減價,於是試左套泳衣,可惜無我size~~



Justin又想買泳褲,加多對沙灘拖~~3樣野加加埋埋$1200減$600........


check左一期果邊有,我地又過左去﹗試試試.........



2個人開始勁肚餓,點知justin新睇中果條平過之前果條$30,我地又要買多樣野﹗


最後J 揀多一件T Shirt~~


埋單 $8xx,真係好抵......


佢話佢記得應承過我要送件新泳衣俾我~~


哈哈﹗其實係因為上之去KL,佢心急幫我用風筒吹乾件泳衣,貼得太埋整花左.....


我開心唔係因為有禮物,而係佢記得﹗


估唔到咁樣睇睇睇,已經9點﹗


之後我地急急腳去Eecelsior食晚餐﹗真係餓到暈......



快速點左個豆湯﹗呢個麻麻~~



上次佢食唔到Brunch club個all day breakfast,黎excelsior補數~~


呢個正勁多,有羊架


煙肉、蛋、美式腸、血腸、牛肉、蕃茄,茄汁豆、薯條同埋包......


多野食到食唔哂﹗


Brunch club果個無咩特別,要成 $88,呢個只係 $156,我地係vip 半價,抵過Brunch club



呢件3文魚都煎得好好味﹗半生熟﹗我唔食皮﹗


鍾意佢將個皮反左響中間,咁就好易食喇~~


底底個薯蓉又係超級好味﹗


我地呢餐只係 $222.5~~


抵到呢


一個月黎一次都唔過份啦﹗


J話今日我地食同買果D野都有折,好抵~~


開心就係食到好味野食、有錫自己既人響身邊~~


沒有留言:

張貼留言