2011年8月28日 星期日

Seafood Buffet @ Excelsior

咁岩見到康泰有個平既東京PACKAGE~~

於是急急腳去報﹗機位加左$200升左一個CLASS,都係得返LAST 2個位﹗

酒店就要等星期一CONFIRM,希望順利啦﹗

有時去旅行真係越早計劃越好,唔係真係想BOOK都無位,再唔係就勁貴.........

不過我都係岩岩請到假,呢個TRIP並唔係計劃之下~~





訂完PACKAGE就同J 去左Excelsior 食Sea food Buffet~~

呢間buffet 食過應該都成10次,都係果d野﹗

鍾意佢有棉花糖機,食左一個,好懷念呀﹗



今次我食左7隻蠔,不過都唔夠J 多,J 食左19隻........



蠔有2款,南非同澳洲,南非果隻D肉質好爽,我好鍾意﹗

平時我食2隻,今次都食左7隻﹗

 



如果話SEA FOOD同平時有咩唔同,可能只係多左蟹腳﹗

都幾大條,不過食左一ROUND就無REFILL........差呀........




是日好大食,食左好多野~~~

真係好飽,J話我化悲憤為食量............

哈哈﹗食完真係好飽好開人﹗多謝你,成日都令我開心﹗

原價$469一位,我地半價再用$100 Coupond,抵到呢.............

過多幾個月再去食先﹗ 

沒有留言:

張貼留言