2011年8月24日 星期三

教練真係好緊要

呢2個星期都有去THAI Boxing~~


真係好乖呀﹗


呢2堂我覺得好大分別,原來唔同教練效果可差咁遠~~


上上堂果個A教練,佢叫我做果D動作一定會做到岩,要用力先得﹗


踢腳要腳尖都直埋、用埋小腿力踢出去,手唔洗擺得太低


出左一身汗覺得好開心~~


今堂呢個.............


我根本上就唔知自己做緊D咩


佢仲勁教我新野,漆撞、4種唔同批爭仲有點擋人地踢你腳


漆撞: 伸直對手,隻腳貼緊向上提,手用力向下推~~


批爭: 勁煩,隻手心向外保護塊面,我成日做唔到隻手


擋人地踢你腳: 原來係用自己腳骨去擋,同一時間擺手同埋伸手擋住人既視線~~


真係暈咁滯


完全跟唔到,做唔到﹗


仲要成個人好似機械人咁


見到人地做到,自己做唔到,都有小小唔開心嫁~~


希望下次可以好D啦﹗


9月16號前仲有4堂要上,真係好緊迫呀﹗


9月12果個星期仲要去日本~~


其實平時我都唔係好多街去,但點解連一星期一次泰拳都好似咁難抽時間....=.=


不過我會繼續落去,因為我覺得都幾好玩﹗


如果我可以多小小運動細胞就好喇~~


沒有留言:

張貼留言