2011年8月12日 星期五

。生。日。快。樂。

尋晚過左一個好開心既夜晚~~



其實簡簡單單已經好開心~~



前一晚個CAKE仔係LEONIDAS,Rich到爆炸,下次我要試下TONY WONG~~


生日當日有大大Cake from Excelsior,真係幸福 ^ ^



放左工等佢過到黎銅鑼灣,6:30已經想食晚飯


我揀左食過一次既樂宴,因為而家唔敢食太油,怕身體未適應返正常飲食~~


又唔想食魚生,呢類型岩哂我﹗



我叫返上次杯水果酒,Chi-Hi,上次荔枝味好似好多~~



坐低Order 左野食之後就折禮物喇~~


尋日講左我買左個CK 既Card 套俾佢~~



重點在於張生日Card,我自己真係超級鍾意,佢原本係一張密哂既CARD,你可以自己設計,之後整走D粒粒,(果2個男女當然係跟書整,但上面個J 心 C ,我真係好鍾意呀




好靚好靚﹗佢仲有好多圖案可以整,字啦,公仔啦,我之前想整蛋糕圖案~~


不過最後都整左呢款,有機會再Share 返張Card~~



CLOSE UP,我仲用整左落黎既粒粒,響入面痴多左個心﹗



講返食左D咩先,都有食海葡萄,原來點左醬油好味D~~


個蕃茄墨魚好味,好FRESH~~



呢個粉面加飯好特別,甜甜地,好好味﹗


不過好滯....=.=



今次D蜆仲大仲肥美﹗都好好味~~



係咪好大呢!!!??



最後黎多個豚肉天婦羅,呢個又係好滯.....=.=



我希望你身體健康就夠喇﹗其他咩都唔緊要~~



點解佢個頭貼到咁埋!???


之前訂果個蛋糕要10點前羅,我地見時間仲早,於是返左屋企一轉~~


(10點響times睇美國隊長)



是日D車好快,又唔洗等好耐﹗so lucky~~


J 同佢最愛既黑森林~~



就算無Candle,我都唱左生日歌,有無人羅住把刀許願!!!??



YEAH~~又大一歲,又大個仔左喇﹗希望你日日都開心



I LOVE YOU~~



PS:呢個Cake 真係好正,入口即溶既黑森林蛋糕﹗


2 則留言:

  1. 見到你男朋友揸刀許願張相真係忍唔住笑出黎
    [版主回覆08/14/2011 14:30:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 張生日咭ok喎,在那裡可以買到?
    [版主回覆08/14/2011 14:31:00]Page 1, 我自己都好鍾意~~

    回覆刪除