2011年8月30日 星期二

Iwin最後一個單身生日


Iwin下年就結婚喇,今年將會係佢最Last一個單身生日,仲記得之前正正幫大佬搞左個驚喜生日會﹗

真係好感動呀............


我都好想幫Iwin搞一個難忘生日﹗

於是就夾埋佢其他中學朋友,原本我都想搞驚喜,不過Angie已經話左俾Iwin聽,唔緊要大家食餐飯都好好...........

可惜果晚SAMMI約左人,唔係咁多人一定好開心~~~



是晚揀左泰簡單~~

呢隻蟹好正呀﹗佢幫你起哂肉,真係好好味~~~~~

 



炒貴x,油左d無咩人食﹗




呢個包包都唔錯呀﹗

哈哈﹗其實食咩都其次,最緊要係傾得開心﹗

講返勁多中學果時既野,呢d都唔再係我地幾個平時既話題喇........懷念~~~



我地買左個蛋糕,哈哈﹗好大風要幾個人保護住~~~~



哈哈﹗蘇菲有無咁手震呀........................

anyway happy birthday~~




我最愛的芷慧好晏先黎到呀.............




原本以為佢仲係好似以前咁一間間屋仔,點知已經唔同哂~~~~




最後仲響門口影左陣相﹗雖然同呢班同學唔算係熟,不過唔知點解見到都會開心~~~




估唔到claris 比iwin仲快結婚﹗

之前仲去左bali影prewedding婚紗相﹗好開心呀.............




估唔到去到門口先影最多相~~~~





希望之後大家都開開心心,幸福快樂~~



yeah﹗呢張相都幾靚wo~~~



希望你永遠都開心﹗




其實我地仲一人準備左一張相﹗貼響送俾iwin既mask度﹗

同你地一齊既日子都係快樂既﹗希望以後都可以一樣﹗

iwin要加油,做個靚新娘~~~

沒有留言:

張貼留言