2012年9月30日 星期日

中秋BBQ


連續4日假期真係好正,第一日就去左元朗BBQ~~

中環轉西鐵再轉巴士到一個叫東成里既地方落車,都唔好話唔遠﹗

7點左右去到,正忙住透火,不過7:45 車路士開波,我都預左要燒埋J 果份~~

不過估唔到要再燒多份俾另一個人﹗

是夜好多人,差不多20人,不過都係我唔識既~~

都幾悶,果個人仲要話我燒得唔好,嬲左第一次﹗

今次都係一堆堆肉咁放上去,我麻麻地呢種燒法

死堅持叉住黎燒,又俾D肉遮哂D火,仲要一個人燒3人份~~

我諗3個人都唔夠飽﹗

睇完波J 陪我燒左一陣,果個人同J 夾打褲,佢掛住打牌,中間我都幫佢地手打左1-2鋪,點知輸左,之後俾人話幫佢派錢,講真真係嬲,有時候講野唔該尊重下啦﹗

唔係錢既問題係態度既問題,我發現自己有時太好,D人得寸進尺~~

沒有留言:

張貼留言