2012年9月24日 星期一

初次 Gel 甲


因為想Pre Wedding效果再好D,所以做左人生第一次Gel甲!

其實完全無idea去邊度整,問左好姐妹Sammi,相熟既不過無期~~

下星期二影一定要星期六日,最後揀左同事介紹位於銅鑼坊既Nail's Heart~~

哈!我係果d末到死線都唔做野既人! 

(對鞋仲係末買到)

唔行唔知原來呢度好多甲鋪,細細間~~

二點去做facial,三點開始整甲,整到六點,都唔好話唔辛苦!

不過十足足等左3個幾鐘,仲辛苦~~

其實連想整咩款都唔知, J 叫我整粉紅, 不過成隻粉紅我頂唔住,所以甲頂先整小小粉紅, 原來呢D叫French Nail!

因為我甲短要加長,之後仲加左條金缐~~

整甲原來好恐怖, 不停磨磨磨,好多塵!

又要一層層,小D心機都唔得!

佢提議加小小白點,再女仔D~~



我仲響二隻食指上面寫左C J 

響無名指上加左對粉色蝴蝶~~

其實真係好女仔!

指甲上厚厚既一層,感覺上有D怪~~

其實我做之前有打電話去問幾多錢,不過TURN OUT貴左一倍,故事教訓整之前要問清楚,之後講咩都無用﹗

好彩都OK滿意~~


沒有留言:

張貼留言