2012年9月10日 星期一

男禮制成品



終於都見到男禮既制成品喇,我地2個都覺得唔錯,幾型﹗

張相望落個領好闊,不過實物望落OK~~~

隻色同黑邊襯得幾好,條褲就有小小鬆,不過老闆即場幫我地改左~~~

都幾FIT身.........

是次仲帶埋伴郎去,諗住羅完之後一齊玩下,點知佢都造左一套

因為希臘女神個PRE WEDDING J 著左件背心,覺得幾唔錯,於是決定造埋~~~

下星期3可以黎羅~~

我地揀左再深一度既藍色,希望襯啦﹗



呢次飲茶去左丹桂軒,雖然係有D貴,不過真係幾好味~~

福建炒飯,個飯整得好香,個醬唔會太濃味﹗



叉燒腸粉 - 太多芫茜,我食左一啖~~皮薄

鳳爪入味~~



木耳西芹炒青瓜 (清新)



伴郎話個燒賣超好食,哈哈,真係幾唔錯~~


芝麻雞反而無小桃源上次隻雞整得咁好~~

不過呢餐都幾貴,2個人RMB300﹗



估唔到搞搞下已經6點﹗

之後又去東門,因為要換過個叉電同埋桌球~~

呢度D Q 好污JOE........見到都唔開胃﹗

好彩玩左一個鐘就走~~



因為張COUPON,又去左食小肥羊,今次3個人食左 RMB 245,不過其實我地叫得太多都食唔哂~~~

樣樣野都OK,係D肉丸唔多掂~~~



今次叫左蕃茄湯,其實食左2次,2次唔同湯,不過都無太鹹~~~



A1 羊,太肥記住唔好叫~~


羊腿就好瘦,下次都係食呢個算~~


最後去左細佬介紹既水上明珠按摩~~

RMB 108 包90分鐘中醫,送一個大堂項目 ( 按肩 / 擦背 / 按腳)

我地3個揀既都唔同.....

價錢上係幾抵,我地每人 俾左 RMB50 TIPS﹗

不過技師手勢麻麻,按完我全身都好痛..............

應該無下次﹗

沒有留言:

張貼留言