2012年9月1日 星期六

揀衫 @ 希臘女神

下星期就影相,放工之後過尖咀試衫,Serve我地既係Apple,佢都幾好人,全程都KEEP住笑﹗

揀完之後我地都係決定唔UPGRADE 佢都無黑面,Overall 感覺都幾好~~

我地先上去3樓睇相簿,其實睇到D 相我真係唔知點揀,因為女神FEEL並唔你我鍾意既STYLE﹗

唔知係咪因為我係FREE既,所以真係得好小款~~

所以真係好難揀,最後MARK 左2件婚紗,4件晚裝~~

婚紗 1 號係簡單款心口有D羽毛,下面小小紗 (不過呢件D毛有D 甩甩地 ,拖尾有小小灰色 )

婚紗2號係一層層款,平時我唔會揀呢D款,不過感覺上第2件新D,所以揀左第2件...............

Apple 好似仲有羅多1-2件婚紗俾我試,不過都係麻麻地﹗

之後就係晚裝,晚裝真係好難揀,好多都大大個泡泡,太公主既自己真係..............

晚裝 1 號 淡粉紅色底部有D羽毛,手工唔得~~~

晚裝2號 黃色+黑色通花,呢件好普通,不過叫做正常~~

晚餐3號 黑白短裙拖尾,J 話我著得幾襯,不過我對腳...............

Apple 好似仲有羅多3-4件短身晚裝俾我試,不過都係麻麻地﹗

最後揀左短裙,因為想影D 同AH 完全唔同感覺既婚紗相,同埋因為FREE,我希望個玩味性質重D

揀完女仔到男仔,J 果D落2樓揀,其實佢D男禮真係唔多掂................

衣不稱身得黎感覺同CUTTING都怪怪地..........=.=

原本話加錢揀灰色,不過一試上身個人灰左,最後都係揀返黑色................

到最後我地都係一毫子都無俾就走人~~

自備: 眼睫毛、粉撲、花球(諗緊好唔好買鮮花)、男禮、皮鞋、白鞋 應該無其他喇掛﹗


沒有留言:

張貼留言