2012年9月16日 星期日

Disney Halloween 2012





J 公司今年包左迪士尼個場,又有機會去!

4:00可以入埸不過好多人排,差不多4:30先入到去~~



第一時間去左鬼屋,怕入夜會多人排~~

好彩排左半個鐘就有得入去

呢間鬼屋都幾好玩,之後就去排第二間!



原來同上年一樣

浪費左半個鐘!



之後就係灰熊山谷,好期待丫!



灰熊山谷其實只係多左個過山車,其他地方都係賣野同食野~~~


不過我地對呢D野無咩興趣~~


點知個過山車寫住要排75分鐘, 我地嚇到去左反斗奇兵果邊~~



終於都黎呢度喇~~~


J 同佢D 同事~~


呢邊有三個機動䢟戲, 跳傘, 滑板同彈弓狗,我地揀左排跳傘!排左三分鐘覺唔對路!一個鐘走唔甩,但飄10秒!


我以為會有好多靚影相位 & 好多3眼,點知原來係無嫁............

我地決定去返灰熊山谷~~ 玩野


因為好多人都話排45分鐘,我地應該排左半個鐘左右,排緊既時候又影下D無聊野,估唔到咁好玩! 好想玩多次!




之後去左呢間餐廳就食左小小炸野!




一個炸雞+薯條 $39,加杯野飲 $29﹗好貴呀﹗不過估唔到都幾好味~~



去返反斗奇兵, 當時已經天黑,大約七點半先開始唔俾日場人玩,即時小左一半人,不過我地排滑板又排左差不多一個鐘




呢個又係排成個鐘玩10秒唔扺玩



同埋我真係好唔鍾意D離心力,無下次~~


J & 3眼仔~~~


再見喇WOODY~~


J 當日唔係好舒服,行到9點, 連佢地原本想玩space mountain都無玩到就離開喇!





其實好多野都同上年一樣~~~



最後行多一陣諗住買小小三眼仔野, 點知而家得好小佢既產品!





J 話好想去深井於是我地9:30就離開,夜場真係超多人!

燒鵝仍然好味!

不過J 食左好小, 原來又係頸椎問題,真係要戒Iphone

沒有留言:

張貼留言