2012年9月26日 星期三

澳門Prewedding 紀錄

前一晚臨訓前見到香港紅雨,都唔知點好,不過澳門望出去應該就無雨~~~

2隻野都唔願訓,睇陣電視都已經1點﹗

第2朝起身全個天都係雲,不過係好光好白,感覺上唔會落雨,但都應該唔會有藍天~~

我地8點起身,落樓下食左個豐富早餐,J 原本話驚突肚唔食,如果真係唔食就大件事喇﹗

講真我都幾鍾意萊斯酒店,個環境好舒服,房唔多,所以真係好小人~~~

之後上去沖個涼,HEIDI 準時9:30 到左酒店﹗

(我覺得AH 有時溝通做得唔係幾好,明明同佢講俾J 個電話HEIDI,但最後都係俾左我果個﹗因為得J 先有WTSAPP)

好彩都好似好順利咁搵到我地﹗

HEIDI都幾好傾,我地唔經唔覺就講左2個鐘,岩岩開始整頭無耐Kurtise就到喇~~

上次見佢都幾個月前,到而家真係影果一刻先再見,我地連行程都無講過,雖然之前有俾左D 我地鍾意既STYLE 既相佢睇,不過佢真係記得!!??

我就仲SET緊頭,J 就同Kru & 助手Jonny 傾下,set左D影相位,最後我化到12點鬆小小,咩事搞咁耐,係我個樣好難化定係我講太多野

遲左好多先開始,先影廳果邊,梳化、椅子、WINDOW,露台,房入面又影左個WINDOW~~

而家諗返都唔係影好多,因為同一個位同一個POST佢都影幾多張,我諗係要試光、試角度,不過都真係幾開心~~

房入面大約影左一個鐘多小小就出酒店大堂同長樓梯﹗

不過真係好多人影呀,要排隊,可能Kur 覺得我地已經好趕 (6點天黑),所以影左好小就話走喇,J 覺得俾左咁貴,影得太小,Kru 就係咁E 影多幾張

我地中間都有望下佢相機D相,望落都係我地想要咁感覺,不過個MON咁細,唔係好睇到我地個樣,所以最後都係要到睇相先知掂唔掂~~

BOOK左車,我諗司機叔叔已經等左我地成個鐘,原本影完係去食晏,不過佢地話唔食直接去主教山﹗

去到2點3,影左一個鐘左右就走喇,其實我都唔知一個點一個鐘係咪太短,定係我地想去太多個點.............

當日好大風不過好爽呀﹗超舒服~~

之後就換便服同轉髮型去龍環萄韻,吹左2個大大個金色 C J 字母氣球,便服仲影左D牌,我覺得呢個幾鐘又係玩得好開心,雖然無機會睇D相,不過應該都會好鍾意~~

之後就過威尼斯人,其實澳門唔大,點去點都唔洗半個鐘,去到威人已經5點半(3個鐘影左2個點,真係好強),個天開始黑,我又著返果件婚紗,好多人都影我地,感覺好搞笑,Kur 全程都企好遠,我真係好驚全部相都係一粒米,有部分一粒米都OK,不過唔想全部都係,好彩望過幾張都唔算超細粒﹗

影到大約6半換埋晚裝就走喇,其實真係開始無電~~

7-8:30 係影夜景,Kur話佢前幾個星期黎戀愛巷搭左棚,我地想影新埔京對面果個水晶,不過我諗果度都只係可以影幾張,佢叫我地揀一個地方,應該唔可以去多一個地方,最後揀左路環﹗

經過安德魯仲食左個TAR,好似對人地唔係幾好,全日只係食一隻TAR~~

路環都幾得意,有D得意既門,閘、無車既馬路、影到8:30 就返碼頭喇,大家都好支力呀,估唔到仲趕到9點班船﹗

10點返到香港,成個過程都好急,不過都係開心既~~

唔知其他人係咪都係咁急呢,今次試左個新髮型,盤左D頭髮上去,估唔到大家都幾鍾意﹗夜晚MARCH IN 可以試下

原本想叫HEIDI 幫我地影D MAKING OF,不過最後都係無咁做到,可能諗住所有相既COPY 都會羅得返~~


3 則留言:

  1. 快d post多d相la,好期待ar
    [版主回覆09/30/2012 20:42:14]我都好期待

    回覆刪除
  2. HA~ 我都係整左高髻黎影呀~
    今日拎左相。。都OK~
    放完假返黎再講

    我想問你好耐喇。。。。WHATS APP 搵唔到你~
    [版主回覆09/30/2012 20:41:46]覺得ok就好!我都好心急想睇個成果

    回覆刪除
  3. hi Cherry, 想問下你overall佢地service點? 我覺得0930先到其實有d遲,同影到幾點收工呀,另外食飯車錢o個d幾錢度? big thanks =)
    [版主回覆10/05/2012 22:32:37]Thx. I think u should remind the make up to fisnish b4 11:30. Actually I didnt change too much so it takes around 10-20 mins for 1 change only....
    [mIRiam ^o^回覆10/05/2012 12:01:29]thanks, I just tried the gown last night and they said cannot arrive macau early on that day....for the make up and hair, how many time did they change the style for you? sorry for many questions and hope all of your pics are stunning....thanks
    [版主回覆10/03/2012 23:17:40]OVERALL 都OK,係趕左小小,我化妝搞左好耐,12點先開始影,影到8:30返碼頭﹗中間如果CUT一個點會鬆動好多,我地趕到連飯都無食,車錢就租一日 $1200~~
    你可能要叫化妝快手小小,準時11:30 開始會好D

    回覆刪除