2012年9月1日 星期六

預訂澳門萊斯酒店

轉下眼仲已經9月,下星期就要去希臘女神影相,因為係免費所以我一D感覺都未有~~

可能到時會準備小小道具 - 氫氣球小試牛刀﹗

反而Alexander Hera 9月25影,我就超緊張,最擔心係天氣問題,我知道天氣係無得擔心

不過都好驚天氣問題會影響到D相既質素﹗

好彩AH話一日前通知都可以改期,不過到時BOOK左酒店同船,真係唔知點好﹗

唔BOOK咩又怕到時無,因為佢地介紹既萊斯酒店得好小房,真係BOOK又驚,唔BOOK又驚~~~

所以我地一定要BOOK酒店時DOUBLE CONFIRM 可以9月24前轉日子﹗船飛可以到時先買,呢個應該係最好既辦法﹗

我睇左好幾個WEBSITE,AGODA 、HOTELS.COM、EDMOND TRAVEL, PRICELINE, 同ROCKS HOTEL 本身個WEBSITE~~~

睇左咁多個WEB之後估唔到最BASIC 個房TYPE,永安最平只係 $877 包TAX﹗其他都要$1100~~

不過原來出面AGENT BOOK既住客唔可以響酒店入面影相,同埋原來AH 係想我地BOOK Premier Suite,Premier Suite 成 $2500 一晚

我地見到酒店website 有個PACKAGE 係 $1750 nett 包早 & 晚 餐,包2個小時PRE WEDDING,不過只係 Premier Room

我地打去酒店問,佢話如果唔要果2餐就可以UPGRADE去Premier Suite,咁都唔錯﹗

反正都唔係特別有咩想食~~~

點知之後再打去,個SALES 話佢之前報錯價,而家要$2750.........

唉,好貴呀﹗而家J FOLLOW-UP 緊件事,唯有唔好諗交俾佢~~

天氣同價錢都係未知知數,當然我唔希望改期,因為咩都重頭黎過﹗不過今年真係好多風,我地而家咁樣PLAN都幾唔錯﹗

J 原本話順道睇埋水舞間,不過如果BOOK左水舞間就無得改~~

下次啦﹗下次再同你去睇,我估PRE WEDDING 前一晚,幾精彩既表演我都無心機睇﹗

希望酒店俾一個滿意答覆俾我地~~~


沒有留言:

張貼留言