2012年12月1日 星期六

第11次 CPS

不知不覺已經做左11次treatment,其實上一次Elaine Sell 我買6次Armas,我已經俾左張Credit Card 佢,點知因為北京買左野爆左limit 而Look唔到﹗

佢約我過幾日再上去,不過諗左幾日之後,我都係決定放棄,因為我已經投資太多~~

同埋而家效果都OK滿意,當然可以再好D啦,不過要再俾多$8000,真係無錢Lu﹗

我唔可以成日都咁自私,都要為J 諗下.............

點知今次上去佢態度完全唔同哂,平時講好多野,又問我結婚D野搞成點 (佢都差不多結﹗)

今次見到我完全無出聲,入到房好靜,我以為佢唔舒服~~

只係照返公司指引同你講"凍呀、FU個冷凍紗布舒緩返個皮膚、會唔會好吉?"

個氣氛好怪,總之平時唔係咁~~

仲要我同佢講過我鍾意坐響度做CPS,但佢今次都照提議叫我訓響度﹗

最後FU 果個MASK 平時係會搽2隻,今次只係落左GEL~~

其實我有小小嬲,唔係我唔幫你買新Treatment 就咁呀,我之前真金白銀俾左成萬,買呢D treatment﹗

如果我無俾過錢就話Jei~~

我有諗過同佢講返,不過返黎起Mask 果個係佢同事,我都有問點解個Mask 唔同左??

佢同事話次次都可能唔同,但係我之前10次都係一樣wo~~

唉﹗如果下一次佢都係態度唔好,咁我諗都係轉過一次好D﹗

約下次個時間,佢對我態度又係麻麻," 日日都得,唔得就叫我Partner 幫你整"

以前佢唔會咁~~

唔知關唔關之前佢電話訪問事,不過我都係講事實,佢有做既我就講,佢無做既唔通我都要話有咩........

原來第一次Treatment 會影相,每4次之後又會再影多次,點解我做到第11次都係影過一次!!??

1 則留言:

  1. 我都有做過CPS, 但效果唔理想, 第3次時攪到我D 暗瘡係咁生; 睇到都驚呀;
    REENEX 有樣野唔好就好, 勁HARD SELL....
    [版主回覆12/06/2012 18:10:03]咁我都好彩,都叫有效果,我都同意有時真係HARD SELL左..........@@

    回覆刪除