2012年12月5日 星期三

試 Facial @ Ingrid Millet

雖然Reneex 改善左我唔小問題,不過冬天真係好乾呀...............@@

下下做CPS 真係乾到裂........

早前收到Ingrid Millet電話,俾 $128 可以去試做 40倍鎖水 Facial~~

我預左Hard Sell、好彩最後都堅持到咩都唔買

不過個Facial 真係幾舒服,我覺得呢D先係做 Facial,Reneex 完左之後我一定唔會繼續~~

上到去環境感覺唔錯,先換左衫,因為會按埋博頭.......

張床有熱毯,舒服~~

都係果D程序先洗面,佢俾我感覺洗得好Detail,之後Peeling,治療師建議我一星期要自己Peel 一次﹗(記住先)

蒸面,順道按肩頸

針清,真係好耐無試過喇,真係好痛...........@@

不過佢針得太深,有D位真係有好大個印~~

之後用鑽石水+ 精華噴濕全面,好舒服呢..........

第一層精華 + Mask,等佢吸收既同時再按肩頸,因為佢有小小按到D 淋巴位,有小小痛,不過都舒服~~

之後再用超聲波將D精華打入個底﹗

超聲波我之前都試過,我真係幾鍾意,因為個頭好滑、凍凍地咁,整完塊面好似會好補水

第2層Mask,會拉緊,應該會緊緻D掛....XD

之後就訓喇,成個過程好舒服~~

其實佢俾我個Offer 真係幾唔錯,$415 一次,送埋 Eye Mask & 送一支減淡細紋精華,佢話支野都要$2800

可惜我而家太窮喇,唔可以任性,試下都還可以,不過幾千蚊,我就點都唔會俾﹗

咁佢當然都有Sell 下,不過 Overall 唔算好 Hard~~

我講左幾次堅持自己之後佢都無再Sell 我喇,對比之下覺得Reneex 個過程好唔抵,不過佢就好快見到效果

IM Facial 如果將來想去Relax 下都係一個幾唔錯既選擇

沒有留言:

張貼留言