2012年12月8日 星期六

少年Pi的奇幻漂流 3D

好耐無機會去戲院睇戲喇,可能無咩戲真係好吸引 & 無時間.........

星期六日好多時都要去搞婚禮既野........@@

星期五可能係唯一一日可以正常拍下拖拖~~

J 揀左少年Pi的奇幻漂流,其實我麻麻地李安,佢D戲有時多野諗左,好彩呢套睇完都感覺良好﹗

戲入面有好濃厚宗教色彩,唔知係咪唔想一教獨大,主角信左3個神.......

其實漂流戲份唔算悶,仲有D位幾搞笑,同埋佢真係拍到個海洋好靚好靚,我相信世界上真係有呢一片海~~

船上面係社會既縮影,社會從來都係弱肉強食,人要求生就要想方設法~~

而家我好滿意自己既生活,一切都係令我好滿足,不過有時就因為滿足而停止左令自己進步﹗

等搞完結婚之後我要努力發展下自己興趣,試下學返日文(自學),努力學煮送...........

印度真係一個唔錯既地方~~


沒有留言:

張貼留言