2012年12月21日 星期五

睇第一轉執相; 與Alex 會面



等左個半月之後終於都收到第一轉執相,開出黎睇果下其實都幾失望,因為感覺好唔得,唔係我地鍾意既感覺﹗

房入面果D無咩顏色...............好恐怖



望到呢張我嬲左,點解一張咁既野都可以俾人睇.........@@



完全鬼屋FEEL~~



主教山佢幫我地整左個天,好彩唔係好假~~

不過個BUILDING 太深色﹗



日落......



草地係最得人驚..........

好假,假到唔識點形容,我地好似KEY 落去咁.........



完全唔岩FEEL~~



威尼斯仁好D.........



夜景真係好嘔血﹗

我忍唔住即刻 Email 左阿詩,同佢講" 估唔到等左個半月,佢地會俾D咁既相我"

果下真係好嬲,於是約左Designer 傾,仲Request 埋Alex 幫我地影過夜景~~

估唔到開會果日Alex都黎開~~

我地6:35 上到去,之後就開始同Designer HUGO 傾,每個地方搵一張相佢再執過D效果俾我地睇﹗

其實真心覺得呢個會應該個半月前開.........@@

之後傾到主教山Alex 就出現喇,Hugo解釋返點解佢地會咁執,原來佢地由時間出發,酒店--> 草地 (藍天) --> 主教山 (黃昏) --> 威尼斯仁 -->夜景

總算明白左點解佢地咁執,不過都係果句我地唔鍾意草地Match 藍天~~

而家試下主教山用藍天﹗

開頭我都覺得Alex 有小小問非所答,可能我 D 問題太難明.........

最後執到夜景,我第一句就話覺得好核突~~

無論執左同未執都接受唔到﹗

點知Alex 好快就話同我影過,可以早小小上去,影埋黃昏,我提議影埋Studio,佢又OK﹗

仲Confirm 埋28 號就影,成個過程都好順利~~

我Feel到佢好有誠意,我都俾左D意見佢地,真心希望佢地會做得再好D﹗

我仲Request 埋要換化妝 & 揀過第2批衫~~

希望出黎效果會OK啦﹗

沒有留言:

張貼留言