2012年12月25日 星期二

2012 Christmas Eve


做冬同平安夜都有得收早,而家大時大節都係要先同J 屋企人食,之後再同我屋企人食﹗

咁就食左一個WEEKEND,應該開心,有咁多頭家....=]

平安夜早放,原本諗住可以早D返屋企整野食,點知上AH度搞耐左~~

返到去都已經8點半,我地開左包芝士,整左個芝士火鍋﹗

加埋包包、青蘋果、香蕉同牛扒,呢個就係我地2012 好平靜既平安夜~~

青蘋果+芝士好襯呀﹗

其實唔應該食咁多,因為晏晝公司大食會,叫左好多野食,25人,有16盤野食,加埋壽司 Total 41盤﹗

我地講笑話男同事一人食盤半,女同事食一盤~~

最後都係食唔哂呀,仲有成10盤,雪住過2日食返...@@

希望將浪費減到最小~~

呢個係我同J Last Single Christmas,原本想買小小禮物俾佢,哈哈....

不過無時間 / 錢,真係窮得好緊要~~

要好好加油呀﹗好快就到喇~~

沒有留言:

張貼留言