2012年12月29日 星期六

Reshoot @ Alexander Hera


上次Alex 答應幫我地影過之後好快就到左Reshoot 既日子,今次真係無咩準備,頭都指甲都無整,只係帶左之前淘寶買既大介指氣球同C & J 牌﹗響公司附近買左小小頭花﹗

我成日同自己講唔好期望太高~~

我地約左點半開始化妝,我早左去到,1:10 未有人........@@



正式 13:40 開始化,今次化妝既係阿Wing,好明顯成個妝 & 頭都好過Heidi~~

其實我都幾鍾意佢今次幫我整既頭﹗佢都幾有心機,同我BIG DAY個化妝差不多﹗

整左足足2個半鐘...@@



4點正式開始影,Alex 好多時候坐響椅上面,有時落下地,望落好似Cur 仲落力~~

影完Window ,影梳化 & 磚牆,再影白色佈景,我望左佢Last 幫我地影既訓地相,感覺上好似唔錯﹗

不過都係果句" 未睇大相未知真相"



影到大約5點半就出轉晚裝 & 頭﹗

6點就出發,落車時我地發現去左上環,其實前幾日上去試衫阿詩話幫我地轉去高街........@@

佢地又無溝通清楚~~




Alex 就話黎到都影一陣啦﹗之後轉去高街,不過我同J Feel 到佢有D唔耐煩﹗

我估係因為AH 夜景影得麻麻,所以佢都唔諗住去邊幾個黠幫我地影~~

原本想話影多小小City Life (電車路、Building、轉轉樓梯..........)

不過見佢地去緊高街,我都係覺得算喇~~

又影左一陣,大約7:30 就走喇,其實真係影相既時間唔多,2個半鐘,希望出黎效果好好,因為我想澳門一本,香港一本相簿﹗

澳門如果要揀得要求高D,其實可能最多30-40張,係真係好鍾意~~

沒有留言:

張貼留言